Fii protejat! Cere garantia originala!

Cereti intotdeauna garantia oficiala pentru Romania la achizitia oricarui aparat electrocasnic!

Campanie de informare a cumparatorilor initiata de Ideall.ro

Indiferent de unde achizitonam aparate electrocasnice si electronice, este recomandat sa ne asiguram ca primim toate actele prevazute de legile in vigoare. La achizitia unui bun de folosinta indelungata, impreuna cu factura fiscala si bonul fiscal, trebuie sa primim un certificat de garantie oficial, care atesta ca produsul beneficiaza de garantie pe teritoriul Romaniei.

Impreuna cu partenerii nostri, reprezentante oficiale ale producatorilor, importatori si distribuitori autorizati si retele de service autorizate, vom publica pe acest blog informatiile pe care trebuie sa le cunoastem in calitate de cumparator de produse electrocasnice si electronice.

Indesit si Hotpoint Ariston

Incepem aceasta campanie de informare cu doua branduri de succes pe piata romaneasca. Am ales sa incepem cu aceste doua marci de produse electrocasnice deoarece exista mai multi comercianti ce ofera produse Indesit si Hotpoint Ariston ce nu sunt importate pe cale oficiala. Astfel de produse se vand fara garantie originala, provenienta lor este indoielnica, iar in cazul nefericit al unei defectiuni exista riscul ca cumparatorul sa suporte costurile reparatiei.

Certificatul de garantie pentru produsele Indesit si Hotpoint Ariston este emis si tiparit de catre reprezentanta din Romania a Indesit Company SpA.

Interventiile in perioada de garantie se executa de catre Reteaua de service Micadan, care dispune de un dispecerat naţional. Solicitările dumneavoastră vor fi centralizate şi soluţionate de parteneri locali.

Cum arata certificatul original de garantie pentru produsele Indesit si Hotpoint Ariston?

 

Date de contact pentru reteaua de service Micadan:
Adresa: Str. Vidin Nr. 3A , Sector 2, Bucuresti
Telefon : 080 10 00 101 – apelabil numai din reţeaua ROMTELECOM, costul unui apel este de tarif local.
Telefon: 0744 596 198; 023 948 467; 0788 418 131
Email: office@micadan.ro
Web: http://www.micadan.ro

Program de lucru: Luni – Vineri: 9:00 – 18:00, Sâmbătă: 9:00 – 13:00

 

Producator: Indesit Company SpA
Viale Aristide Merloni, 47, 60044 Fabriano (An), Italia
Tel. +39 0732 6611
Web: http://www.indesitcompany.com

Reprezentanta Romania:
Floreasca Office Center, Calea Floreasca nr. 133-137, et.1, sector 1, 014466, Bucuresti
tel: 021 324 8197, 021 324 8198, fax: 021 324 7897
Site oficial Indesit: http://www.indesit.ro
Site oficial Hotpoint Ariston: http://www.hotpoint.ro

Tara de origine a produselor Indesit si Hotpoint-Ariston:
Italia, Polonia, Marea Britanie, Rusia, Turcia

Garantie extinsa

Magazinul nostru ofera si posibilitatea de extindere a garantiei standard cu 3 ani suplimentari. Astfel, puteti beneficia de 5 ani de garantie completa la produsele Indesit si Hotpoint Ariston. Garantia extinsa poate fi achizitionata de catre orice posesor de produse Indesit si Hotpoint Ariston, indiferent de unde au fost achizitionate produsele, atat timp cat acestea se afla inca in perioada de garantie standard de 2 ani.
Achizitionarea garantiei extinse nu se poate face decat in baza facturii de achizitie a produsului si a certificatului de garantie standard.

7 thoughts on “Fii protejat! Cere garantia originala!

  1. Problema este cu firma care asigura garantia: Micadan.
    Micadan isi face treaba in teritoriu cu firme locale, care sunt un dezastru.

  2. Care e situația cu Franke? Oferă garanție pe teritoriul României? Cum se procedează cu un produs ce necesită înlocuire sau verificare tehnică?

  3. As dori sa stiu in cat timp se poate remedia o defectiune la o masina de spalat.
    Chiar nu se poate sa primim un raspuns privind data cand se poate interveni pentru o reparatie?

    Am sunat pentru reparatie in afara garantiei , tocmai pentru a beneficia de profesionalism.

    Am apelat un numar de telefon din Bucuresti pentru reparatie , foarte amabil mi s-a comunicat :,, O sa va contacteze in cateva zile persoana responsabila din orasul dvs. ” Dupa 4 zile am revenit, nu ma contactase nimeni. Acelasi raspuns , ”o sa fiti cantactata, termenul este de 5 zile de la comanda.” Au trecut si cele 5 zile. Nici un apel .
    As dori sa stiu cat trebuie sa mai astept pentru a primi un telefon de la reprezentantul local pentru a face o constatare.
    Daca nu realizati service-uri , as dori sa stiu ca sa nu mai pierdem timp , nici eu, nici dvs.
    Urmatoarea masina de spalat cu siguranta va fi din alta gama decat HOTPOINT-INDESIT.

  4. Buna ziua, doresc sa plasez o comanda pentru o mașina de spălat
    Hotpoint Ariston AQS73D 29 EU-B Aqualtis 1200 rpm 7 kg Clasa A+++, de la un magazin on line Ideall.ro. Va rog sa-mi comunicați dacă acest magazin este un partener autorizat de al Dvs. As dorii pentru Achiziția acestei mașinii de spălat premium sa m-a asigur ca pot beneficia de Garanția Dvs de importator si extra Garanția de 5ani extinsă prin Promoție. Multumesc anticipat pentru un Feed back rapid

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile necesare sunt marcate *

*

Poți folosi aceste etichete HTML și atribute: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>